Felanmälan & Synpunkter
Synpunkter på miljön i kvarteret, snöröjning och gräsklippning ska lämnas till Kvartersombud. Detsamma med felanmälan för trasig belysning. Problem med läckande huvudavstängningsventil för vattnet eller fel på kabel-TV:n så kan man kontakta den i styrelsen med det ansvarsområdet, se här.

Avlopp
Åtgärd för stopp i avlopp

Skadegörelse
Klotter eller skadegörelse på mark eller fastigheter som förvaltas av föreningen
E-post:  eller direkt här.

Materiel som ägs av Stockholms stad:
Felanmäls här

Materiel som ägs av Ellevio (elskåp, transformatorstation etx) 
Kundservice

Polisen: 
Gör polisanmälan på nätet (ej akuta ärenden)



Vid brand, behov av polis eller akuta olycksfall:

Ring 112 



Internet & TV

OWNIT 
Telefon 08-525 07 300
Mån-Fre 08.00-22.00
Lör-Sön 10.00-19.00

E-post:  (svar inom 24 timmar)



TV

Analog TV

TELENOR - analog TV

Telefon 020-222 222
Mån-Fre 08.00-21.00
Lör-Sön 09.00-21.00

OWNIT 

Telefon 08-525 07 300
Mån-Fre 08.00-22.00
Lör-Sön 10.00-19.00

E-post:  (svar inom 24 timmar)

Canal Digital
Telefon: 0770 - 11 55 11
Mejl:  

ViaSat
Telefon: 0771 - 52 20 00
Vardagar: 09:00 - 22:00
Helger: 10:00 - 19:00

Om Du har fel på tevemottagningen kontrollera först om dina grannar också har problem innan du felanmäler. Det underlättar felsökningen